tirsdag 5. april 2011

05.04.11 Vondt i armen..

Det er lurt å skade seg for å så sitte å klage over at man har vondt.
Ja, jeg skal  gjøre det nå.
Søndag gikk ikke helt som planlagt, endte på legevakta. Legen var jo dust som sakt, men ble noen sting.
I går var armen ¤%# vond i dag er den også vond. Har greid å sove halvveis på den i natt, og stinga har gnisset mot madrassen. Veldig deilig!..

Jeg sovna forresten ikke før kl var 00.00 og våknet kl 4. Dvs 4 timer søvn på meg i natt, det er ikke mye. Har ingen dager som jeg kan sove lenge denne uka heller.
I morgen er det hundetrening i Rakkestad, torsdag er det hundetrening i Sandvika, fredag da skal jeg ingen ting, og det er digg!! Lørdag og søndag er det treibbal kurs i Drammen. Full uke egentlig :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar