lørdag 16. april 2011

Litt sånn fra det siste.

Det har skjedd så mye i det siste..
inn og ut av ahus, tvang, tvang og tvang.
Politiet og ambulanse. På rømmen og borte.

Legevakta for å sy, tror jeghar nesten 80 sting nå.
Infeksjon og antibiotika.
Arm som jeg ikke kan bøye ut, muskler som er vonde.

jobb og ikke jobb.
mistet og ikke mistet.
fryst og ikke fryst.
Men jeg har en jobb nå.
Mye møter ang jobben. men hey, jeg har en jobb nå.
Behandler og jeg har fortalt om mine psykiske plager.
ting er litt lettere nå.

Skal jobbe 3 dager i uka og de to andre er behandlings dager og det jeg måtte bruke dem til.
Mat og vekt går til H....
Mye av klærne mine sitter ikke på meg.
Men jeg er fornøyd.

I dag var det lydighetsstevne, 4 plass. og 100 p. Fornøyd med Perla.<3 i morgen er det utstilling.
Jeg må nevnte noe til slutt: Jeg er glad jeg har blitt kjent med deg, du er en fantastisk støtte, jeg skulle ønske du ikke hadde det så vondt B, du fortjener ikke det.Jeg vet ikke hvordan jeg skulle   ha taklet den værste krisen min uten deg, selvom du har det veldig vanskelig selv, bryr du deg om andre. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar