søndag 8. mai 2011

Den siste tiden.

Det skjer så mye akkurat nå. Har ikke hatt lyst til noe.

Jeg har hvertfall fått tilbake jobben min, kjempe glad for det.! Fikk også betalt for den tiden jeg ikke fikk jobbe, selvom det tok mye tid før det skjedde.

Nå jobber jeg hvertfall tre av 5 dager i uken, greit det. Mandag og fredag går som regel med til psykologer og den slags ting.

Minus med alt er at jeg er ofte inn og ut av legevakta, jeg hater det! da mener jeg virkelig hater. Men jeg overlever også det faktisk.

På fredag dro jeg til Kongsberg med jobben, kurs var anledningen. Jeg overlevde! Trimmet angsten skikkelig og skadetrangen. Jeg kunne ikke skade meg, jeg hadde blant annet en avtale med en på jobben at det ikke skulle skje.

Selvom jeg var flink med skadingen gikk det værre med maten, jeg propper i meg alt jeg finner for tiden. Det er direkte pinlig. Men jeg kan ikke noe for det. Hadde jeg kunnet styre det, hadde jeg gjort det selvsagt.
LLørdag var en veldig vanskelig dag, tok noe medisiner og la meg tidlig.Våknet rundt kl 2 av ei kjerring som sto å hylte utenfor hotellet, samme kl 3 også.

P morgenen var det bare å stå opp og pakke ut av rommet. og så sitte noen timer til på kurs før man setter seg ned til lunsj og så vidre på tog og buss for å komme hjem.:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar