søndag 22. mai 2011

Det går oppover!

Tenker jeg skal komme med litt positivt her også!

De siste månedene har jeg hatt det utrolig vanskelig/ tøft og vært veldig dårlig. Men, den siste uka har vært fantastisk!

- Jeg har endelig startet på medisiner, gleder meg til å øke dosen..
- Ikke havnet på legevakta på over en uke!
- Vært skadefri i 4 dager!!!
- Hatt første timen hos privat Psykologen.
- Det skal søkes om noen tjenester i kommunen, som skal hjelpe meg til å få en bedre hverdag.
- Sist innleggelse på psyk i forjeuke, ble positivt opphold.
- Fastlegen min kommer sannsynligvis tilbake i sommerferien, og da slipper jeg vikaren.
- Ble behandlet som et menneske sist jeg var hos vikar legen og ikke en dritt.
- Dagene har genrellt vært mye lettere i det siste.
- Treningen med hunden min går oppover, vi starter å bli flinke.
- Jeg hadde avtale med en på jobben at jeg skulle være med på kurs en helg i et annent fylke, noe som innebar å være sosial nesten 20 t døgnet. Jeg var sosial, med unntak på lørdag kveld da jeg var sliten og trakk meg litt tilbake.
- Jeg bada da jeg var på kurset ( jeg er stolt av meg selv)
- Jeg var sosial natt til 17.mai.
- Jeg var sosial 17.mai.
- Mitt forhold til mat har blitt litt bedre og stabilt.
- Jobben går kjempe bra.
- Jeg turte å dukke opp på firma festen i går. Kvelden ble kjempe bra. Jeg er så glad for at jeg møtte opp.
- Neste søndag henter vi en valp i Sverige. :D

Dette var noe jeg skrev i går, men ikke postet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar