tirsdag 17. mai 2011

Uke 19 Del 2 + Mandag.

Da jeg våknet onsdag, følte jeg alt var dritt, rimelig dårlig. Men jeg tenkte at jeg skulle komme meg på jobb, prøve å jobbe. etter en time på jobb forstod jeg at dette var farlig, tåkesyn, svimmel og stor skadetrang. Dt er en dårlig kombinasjon når man skal opp på gardintrapp. jeg dro etter 3 timer.

Løp halve oslo rundt etter ting å skade meg med, løp så vidre etter bandasjer. Huska plutselig ikke hvor noen av apotekene var, var liksom helt borte. Jeg vet ikke en gang hvor lang tid jeg brukte på det.
Vidre måtte jeg til til legevakta, fikk sakt til sykepleieren at jeg var veldig dårlig og dårlig kontroll, hun fikk meg fort inn og jeg ble sydd etter kort tid.

Men jeg kom meg aldri ut av legevakta, skade stygt før jeg kom ut døra, greide ikke å gå ut, visste at venterommet var veldig fullt , så jeg ringte ei venninne,hun var i sentrum så hun kom i løpet av 7 min. Jeg er så glad for at hun finnes<3 jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne mange ganger. Ting skjedde så fort, vakter, og sykepleier, de fikk meg inn på skadestua igjen, mye venting men til slutt ble jeg sydd sammen.
Snakket også med en psykiatrisk lege, etter mye fram og tilbake. Et menneske som må ha vært veldig sprø. Han spurte meg mange ganger om jeg var gal. altså gal ja.. Han sa at jeg var veldig langt fra innleggelse sånn som ejg var da. Jeg kom hjem, igjen bar det til legevakta, etter å ha blitt sydd sammen sa jeg at nå trengte jeg en innleggelse, etter tre turer på legevakta fant jeg ut at det ikke var trygt ute. Han visste tydligvis veldig lite om psykiatrien. Men jeg kom meg inn.Dette var natt til torsdag. husker niks og nada fra innkomst samtalen. Jeg måtte krangle med taxi sjåføren om inngangen til psyk avd fantes eller ikke. Jeg vant, fordi jeghar vært der før....

Torsdag var jeg veldig ustabil, husker ingen ting fra dagen husker vi kom fram til at jeg skulle ut fredag, og det var snakk om noe medisiner. Fredag kom og jeg var fortsatt veldig utstabil det ble avgjort at jeg skulle bli til mandag. Det ble også bestemt at nå skulle jeg starte på medisiner, lamictal denne gangen.

Lørdag fikk jeg besøk, kjempe hyggelig med besøk, selvom jeg var veldig dårlig. husker ikke noe særlig mer fra den dagen. søndag fikk jeg også besøk, veldig hyggelig det også. Besøk gjør ting letter inne på psyk avd.
Mandag var det hvertfall ut, jeg følte hvertfall at nå gikk det greit at jeg kom ut. Veldig deilig å kunne gå ut derifra. Hadde time hos psykologen kl 12 også, så da var det litt lettere å møte alt det der ute som jeg hadde vært skjermet for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar