mandag 13. februar 2012

Medisiner!!!1

I morgen starter jeg opp med medisiner! Var hos legevaktslegen i dag, jeg skal endelig starte opp med lamictal. Fikk med meg resepten, så jeg var på apotket å betalte de. Men jeg skal fly på legekontoret hans tre ganger i uka og hente medisiner nå da. Men det er vel egentlig greit, bedre det enn å fly på apoket 3 ganger i uka. Følte meg litt dum da jeg sto på apoket og han farmasøyten skjønte jo ikke hvorfor jeg kun skulle betale og ikke ta med meg medisinene. Legevaktslegen var litt smartere enn hva jeg trodde, så han skulle hente de for meg :P jeg betalte, han henter.. Jeg har ikke så veldig mye og oppdatere om.. Etterpå skal jeg møte kontakten min fra miljøarbeider tjenesten, tenker vi skal skrive noe jeg kan sende ut til folk som har leilighet til utleie. Det er jo hvertfall noe fornuftig. Og etter det drar jeg til Jon :) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar