onsdag 24. august 2011

Onsdags skole!

I dag er det faktisk skole.. Jeg skal gå på skolen en gang i uka, dvs onsdag fram til mai 2012..
Jeg gruer meg! Men jeg er veldig heldig, jeg skal gå i klasse med ei jeg kjenner fra førav og som jeg jobber på bygget sammen med. Så det gjør det litt lettere for meg.:)

Nå er det 2t og 5 min til jeg starter på skolen..Jeg kjenner angsten knyter seg i magen og at jeg ikke vil.
Jeg vil ikke, og jeg tør ikke.! Men jeg må. Jeg må gjennomføre dette. Det skal jeg også greie. Selvom det er vanskelig selvsagt.


Nei, nå må jeg reise inn til byen, så er det surre litt rundt på Oslo S før jeg skal komme meg vidre, kollektivtransporen kræsja litt, så jeg må dra som vanlig inn til Oslo, men heller sitte å glane i løselufta en halvtimes tid. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar