torsdag 4. august 2011

Uken som var.

Nå er jeg 19 år! Veldig rart egentlig.

28 juli fyllte jeg 19 år. jeg blogget bevvist ikke den datoen fordi det var så nedtur for meg.

Men jeg har hvertfall vært på trippel utstilling i Sverige.

Greide å dra med oss to cacib og to BIM hjem. Veldig fornøyd med helgen.

Det som er nedtur er at jeg hadde noen ekstra døgn inne på ahus.

Mandag skulle jeg egnetlig inn, men jeg ville ikke. men på kvelden greide de å overtale meg. jeg dro hvertfall inn. Jeg skulle da ikke dra på jobb på tirsdag. På tirsdag mente de at jeg burde være der til onsdag og dra direkte på jobb på morgenen. Grei plan. Hadde den bare fungert.

Jeg hadde jo smuglet skalpeller med meg inn. jeg vetså godt at de ikke kan hjelpe meg der inne når jeg får det som værst, selvom de liker å tro det.. tirsdag kveld og natt til onsdag ble det kamp der inne, jeg skader, jeg ble hysterisk, jeg var sint og frustrert. endte med at det ble blodig og jeg måtte bytte rom.

Rommet jeg fikk synts jeg luktet urin, men jeg sa ingen ting.
Da jeg våknet etter 5 timer.( hadde vært våken veldig mange ganger, men jeg sto opp etter 5 timer)syntes jeg det luktet veldig urin inne på rommet. klagde til kontakten min. Av en eller annen grunn luktet jeg på madrassen.

 DEN SOM HAR SOVET INNE PÅ ROMMET FØR MEG HAR TISSA I SENGA.!!! jeg har liggi å gnidd meg i en annens urin i flere timer!!!!!! det er så kvalmt...

Jeg vet veldig godt hvem som gjorde det også, fordi den personen måtte bytte gang fordi han skreik så mye på kvelden, natta og morgenen. ikke "jeg er redd skriking" men heller skrike for å skrike og skrike på trass..

Det er så kvalmt.. og jeg er så sint på ahus. De skulle kaste madrassen nå da.. men det er litt for sent for meg..

Heldigvis kom jeg meg ut på onsdag. De ville helst stripse og sy sårene mine men jeg nektet, jeg nektet fordi ejg ville bestemme over min egen kropp. Jeg fikk viljen min til slutt! stripa heller da jeg kom hjem :)

I dag har jeg vært på jobb, og det har vært grusomt varmt.. Helt jævelig lettere sakt. Starta å svette kl 7 og slutta ikke før nærmere 17.00...Veldig varmt i dag.

nå har jeg lett etter campingplasser i Sverige. Jeg og Perla drar på camping på søndag og blir borte noen dager :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar