mandag 28. november 2011

Jeg er redd, lei meg og alt er feil nå.

Gikk inn på dagbladet.no nå noe jeg pleier å gjøre hver dag, prøver å oppdatere meg på nyheter og sånt. Men så kom det store sjokket. Jeg kjente igjen personen på bilde, men jeg ville ikke kjenne igjen personen, jeg leste navnet, jeg kjente igjen navnet. Jeg ble stiv av skrekk. Jeg vil ikke se eller lese om den personen..

Den personen er et menneske som ikke er snillt. Han har trua med å ta livet av meg, trua med å gjøre livet surt for meg. lagt ut rykter om meg på vgs. Trua med å anmelde meg for det mest utrolige til politie flere ganger. Han har sakt så mye dritt og vonde ting om meg, til meg, alt fra at jeg er psykopat til at jeg kan bare gå å ta livet mitt fordi jeg er ubrukelig, stygg, grusom, slem osv, dvs ingen ting positivt..

Kommer den avisen i huset i dag, så skal jeg brenne de sidene han er på.
Han tok kontakt med meg for litt siden, jeg avviste han igjen. Jeg vil ikke ha slemme personer som venn. Jeg har nok med meg selv, jeg behøver ikke en person som bryter meg ned psykisk. Jeg tror faktiks jeg skrev noe ang det i dagboka mi for ca en månede siden.

Jeg trenger ikke å få det vanskligre enn hva jeg har det nå, jeg har det vanskelig nok som det er. Trenger ikke å rive opp flere sår, jeg prøver faktisk å fortrenge ting

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar