tirsdag 22. november 2011

Jeg har ikke mer enn jobb å gå til.

jeg er så lei av å ha det sånn som jeg har det nå..

I dag var jeg på jobben å ryddet sammen tingene mine. først gikk jeg i brakka og sorterte tøy og så pakket jeg ned mye i en søppelsekk, så gikk jeg ut og ryddet verktøy og hentet enda en søppelsekk,for å så gå tilbake til brakka for å pakke ned siste rest av tøyet. Det er hva jeg har gjort i dag. jeg er 19år og jeg er så syk at jeg ikke kan jobbe. DET er nedtur, det.. Jaja.

Jeg startet dagen i dag med å våkne veldig mange ganger i natt, mye mareritter og jeg husker at jeg skrek utrolig mye i natt da jeg drømte. Det var vondt åvåkne egentlig, men vondt å drømme. Halv 4 sto jeg hvertfall opp. Jeg orket ikke å sove mer da.

Da jeg kom hjem etter å ha vært på jobben, dro jeg ut i skogen med hunden min. Jeg og hunden min rydda i skogen, kappet masse greiner sånn at og hesten min kan dra på tur uten å kræsje i masse busskass..

Nå er jeg trøtt og jeg vil ingen ting, eller jeg vil en ting og det er å dø..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar