onsdag 30. november 2011

Hos tannpleieren i dag

jeg var hos tannpleieren i dag, går ikke til tannlegen fordi jeg har aldri hull .. Men hvertfall dama hang seg helt opp i hvilke medisiner jeg har tatt de to siste årene. da mener jeg virkelig hun hang seg opp også.. Hun startet med at det var jo bare å ta seg sammen. Stå i ting, livet er vondt uansett. Det er jo bare å overse selvmordstankene og det er jo bare å ikke skade. Man bestemmer selv hvor vanskelig man selv vil ha det.. Og det var jo bare å holde ut angsten så ordnet alt seg.. Hvem har sakt at angst er hovedproblemet mitt?? Ikke jeg hvertfall. Hun startet etterhvert å fortelle om sin fantastiske venn som jobbet på blakstad, alle hans pasienter ble friske og han lot pasientene sine ta overdoser fordi de må selv ta ansvar. Hun skrøyt nå hvertfall fyren opp i skyene. Det som virkelig tok kaka var at hun sa " du har jo det veldig bra i dag da".. DET er ikke sannheten.. jeg har faktisk en veldig tung dag og jeg føler dempresjonen gror fast i meg. Jeg svarte henne faktisk at det ikke var sannhten og at jeg faktisk skjuler hvordan jeg har det bak en maske. Jeg viser det folk gjerne vil se... Skal si hun ble stille.. Hun syntes forresten det var fasinerende med at så mange sleit og spesiellt selvskading da.. Glad det er 1 år til jeg skal tilbake...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar