mandag 16. januar 2012

Mandag 16 januar 2012

Jeg er så lei livet nå. Føler alt arbeider mot meg. Jeg vil sove, jeg vil slappe av. Jeg sov helt elendig i natt, det tok over 2 timer før truxalen sin virkning slo inn, det sier seg selv at jeg brukte lang tid på å sovne. Før jeg sovnet, så satt jeg bare å trykka på mobilen, trykk trykk trykk.. Fint med internett på mobilen, det er en fordel. I dag har jeg egentlig ingen store planer, jeg skal hjem til meg selv, og sove hjemme hvertfall til i morgen. Jeg har noen planer på gang. vil ikke si hva det er enda. men jeg har et mål. og det skal jeg greie. Jeg får nå også litt tidsfordriv i hverdagen, det trenger jeg. Jeg vandrer snart på veggen av frustrasjon og fordi jeg har null ting å gjøre. Jeg har igjen sendt mail på en leilighet, vi får nå se om jeg får svar. den var fin.! Om den er godkjent for utleie det finner jeg fort ut av, bare jeg får svar så finner jeg ut av det :P Hjem skal jeg hvertfall i dag, jeg skal dra fra Jon om 15 min. Da vandrer jeg mot toget. I morgen så skal jeg møte ei dame fra bestiller kontoret i kommunen, hun skal være med meg på NAV, men jeg aner ikke helt hva det møtet handler om. Men jeg får bare dukke opp, smile og late som ingen ting. Etter det skal jeg hjem og så skal jeg ut igjen til byen igjen. Da skal jeg til legevaktslegen, tid for å bli hjernevasket. ;) det er hvertfall hele morgen dagen min.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar