lørdag 14. januar 2012

Oppdatering denne uka.

Det er noen dager siden jeg oppdaterte her. Men jeg kan ta å skrive litt fra uka.

Mandag: Da var jeg hos legevaktslegen en tur, jeg husker ikke helt hva vi snakket om, men jeg husker at jeg gråt, jeg følte jeg knakk litt sammen. Jeg følte meg litt på gråten hele dagen. Men etter at jeg hadde vært hos han, dro jeg mot østfoldbadet, jeg skulle møte jon og vi skulle bade.!

Det var gøy, jeg trives like godt i vannet som fisken selv. Jeg liker å bade.! Det var noen som stirra, det var heldigvis veldig få mennesker der, noe som gjorde det mye lettere for meg. Bade fikk vi hvertfall gjort. Jeg lata som ingen ting med tanke på arrene. Jeg får jo ikke fjerna dem.

Tirsdag aner jeg ikke hva jeg gjorde, onsdag husker jeg heller ikke noe av. Men det var natt til en av de dagene jeg virkelig knakk sammen pga angsten, den tok rett og slett helt knekken på meg. Alt ble bare så veldig vanskelig. Jeg fikk et veldig stort behov for å skade meg, bare kutte masse. Men jeg hadde null skadeverktøy med meg til Jon, hadde heller ikke noen bandasjer, så det er ikke bare bare å skade seg da. Jeg kan alltids finne noe å skade meg med, men værre å dekke det til når jeg ikke har noe. Jon holdt rundt meg til jeg sovna, jeg gråt vel i rundt 2 timer eller noe sånt. Angsten herja i hele kroppen. Han forstod det. Jeg er glad jeg har Jon!

Torsdag reiste jeg til hjem byen der jeg bor og var på visning på en leilighet, leiligheten var som en grotte og bunkers. Tre vinduer 30cm x 30 cm i stua, og bare mur på alle veggene, da føler man seg litt innesperra i tillegg var nesten hele leilighten under bakken. Jeg vil ikke føle at jeg bor i en grotte. Men uansett leilighten var ikke godkjent for utleie, så da slapp jeg det.. :P Var hjemme en tur på torsdag også, måtte ha litt pelsterapi. Det gjør virkelig dagene lettere. Perla er herlig <3

Jeg husker ikke så særlig mye mer av torsdagen, jeg dro hvertfall til Jon igjen. Fredag våknet jeg av at Jon skulle på jobb, jeg lå som vanlig i senga hans til klokka var rundt 10, da var det på tide å stå opp. Jeg dro til legevaktslegen senere på dagen, det er veldig slitsomt for meg å dra dit for tiden, det er vanskelig i timene der. Ting er vanskelig fortiden. Jeg har det veldig vondt. Hvertfall jeg kom meg igjennom timen hos han, jeg følte meg enda mer raknet denne gangen, neste gang så revner jeg nok helt.. det har blitt bestemt at jeg skal starte på medisiner nå, men ting tar tid. så jeg vet ikke når jeg starter. DPSen er vanskelig fortiden.

Jeg var med å holdt jon og T med selskap når de jobbet på kvelden, jeg satt å leste mens de jobba, og selvsagt satt jeg å skravla også da.. :P Noe må jo jeg også gjøre :P Jeg og Jon så film på kvelden, lå bare på sofaen og gjorde ingen ting. Hyggelig var det. Særlig med tanke på a tjeg hadde det veldig vanskelig..

I dag våknet vi kl 10, kledde på oss og fikset det vi skulle så dro vi, Jon skulle jobbe og jeg skulle hjem. Nå er jeg hvertfall hjemme. tid for enda mer perlsterapi. Det trenger jeg. Perla <3

Neste uke skal jeg på møte med nav på tirsdag. jeg gruer meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar