mandag 5. mars 2012

04.03.2012

Akurat nå er jeg så sliten at jeg vil bare legge meg ned å grine.... På fredag hadde jeg noe helt sykt med angst. Det er flere mnd siden den har vært så ille... Må helt tilbake til rundt sept/okt 11.. Endte med at jeg satt å grein på flyet, ingen oppdaget det heldigvis. Men fy så ubehagelig. Jeg kunne ikke gjøre noe, måtte bare sitte der. I tillegg var det en mann som satt noen sete rader foran meg som hadde fått i seg en god del for mye drikke som hoia og var ubehagelig.. Angsten steg jo da enda mer. Men jeg må si flyvertinnen hadde orden på situasjonen og fikk satt mannen ned i setet. Utstilling gikk veldig bra. Så bra som det bare kunne gå. Men en ting jeg oppdaget i Tallin, Estland. Festen er IKKE over når sola står opp.. Våknet på lørdag halv 6 at noen sto å hoiet og skreik utenfor hotellet. Da var jeg grinete, fordi jeg skulle opp halv 7 og jeg sover så elendig at jeg var glad jeg egentlig hadde sovnet i det hele tatt.. Jeg kunne jo droppe å sove videre da. Så jo en mann som drakk rett fra vinflaska midt på dagen og sjanglet bortover fortauet. Billig alkohol var det i Estland hvertfall.. Søndag morgen var det gjenoppgjør utenfor hotellet, sto folk med slagvåpen som sirkla rundt hotellet og på andre siden av veien.. Da var ikke jeg høy i hatten da jeg skulle lufte hunder. Ut måtte jeg. Heldigvis kom det vektere og politi til og politet dro først etter en halvtime etter at gjengen hadde oppløst seg. Vi bodde hvertfall på andre siden av en nattklubb.. Det sto musikk på kl 07.00... Jeg mener festen er over når sola står opp.. Det mente ikke de estlenderne.. Søndag, dvs i dag så våknet jeg av noen jævla kråker som satt i treet utenfor vinduet. Da var jeg ganske grinete, de starte kl 06.00 og de holdt på og kråke seg oppi treet. De holdt ikke kjeft.... Men nå er jeg heldigvis hjemme, jeg er sliten. jeg har angst, jeg er lei av å være deprimert og nå vil jeg sove. men jeg våkner jo umenneskelig tidlig da.. sånn rundt 3-4 tiden.. Men i morgen skal jeg sette over depositum penger, fly fly fly penger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar