mandag 5. mars 2012

5 mars 2012

I dag har jeg ikke gjort stort. Datoen er 05.03.2012. Jeg har vært i sentrum sammen med utleier og opprettet depositum konto. Da har jeg satt over 21000kr og jeg da 21000kr fattigere. Jeg har jo selvsagt pengene enda, men de kan jo ikke brukes. Jeg fikk også beskjed om at jeg kan flytte den 17 mars. Jeg GLEDER meg! Skal bli veldig deilig.!!!! Flytte flytte flytte flytte :D Jeg gleder meeeeg! bort hjemme fra. Det skal bli bra!!! Jeg har også vært på NAV med en sykemelding, så da kommer det penger inn etterhvert. Så har jeg vært på legekontoret og hentet medisiner. Kan ikke si jeg har merket noe effekt av lamictalen enda, men vi driver å øker enda. Legen hadde jo selvsagt greid å rote det til igjen. Det lå ikke klart, fordi han trodde jeg kom i dag til time, som vanlig. Men damene i resepsjonen hadde vært litt raske så den timen var booket. Da måtte jeg ta tirsdag istedenfor. Greit det. Da har jeg litt å gjøre i morgen også. Men da jeg var på legekontoret så kom de to ambulansearbeidere med en pasient. Han ene mannen har faktisk kjørt meg mange ganger på Ahus fra legevakta. Han kjente meg igjen. Han er veldig hyggelig. Han er vel en av de få som jeg har likt. Jeg skulle gjerne ha fortalt han at nå gikk det bedre. Jeg er faktisk stolt over at det går så mye bedre. Men jeg gjorde ikke det. Det var litt mye folk og jeg fikk medisinene mine og gikk. Gikk innom matbutikken når jeg først var på senteret, kjøpte meg litt pasta. Nam nam nam!! Det er bare så utrolig godt! Resten av dagen skal jeg bruke til ingen ting. Passe hundene og glede meg til å flytte :)

1 kommentar:

  1. Jeg tenkte du kanskje ikke likte at jeg kommenterte, men nå må jeg bare si; :D :D :D :D

    Er SÅ glad det går bedre med deg! Kjempestolt av deg, jeg vet hvor mye du jobber for dette! Og gratulerer med leilighet, den fortjente du..

    Også vil jeg bare si at jeg leser.. Som sagt visste jeg ikke helt om du likte at jeg kommenterer, men ville bare si at jeg følger deg og tenker på deg.. Lykke til med alt med leiligheten fremover:) Klem Benedicte

    SvarSlett