onsdag 25. april 2012

Nav møte!

Jeg var på NAV i dag. Han saksbehandleren min er veldig ok. Vi satt å snakket ca en time, egentlig om alt. :P alt fra naving, aviser, foreldrene mine, veien videre, utdanning og praksisplass. Det er ikke mulighet for meg å fortsette utdanning i en så liten prosent som jeg kan jobbe nå. Så da er alternativet praksisplass. Nav møter er veldig vanskelig syntes jeg, men vi ble enige om at fastlegen skulle være med på et møte senere, så da skulle han ringe fastlegen og avtale tid. Fastlegen min eller legevaktslegen som jeg kaller han, er veldig ok han og :) Vi kom ikke til noe særlig konklusjon i dag, det gjorde vi ikke heller forje gang. :P Men vi ble enige om at min aktivitetsplan var intillvidere behandling hos fastlegen 2 ganger i uka. Jeg fikk også spørsmål om praksissplassen når det var mulighet for meg å starte. Jeg sa senere. for å være helt ærlig, det skjer ikke. Jeg har ikke tenkt til å leve til det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar