onsdag 2. mai 2012

skadet..

Jeg skada meg i går sånn skikkelig. det er lenge siden det har vært så ille.. Legen ville sy, men jeg nekta. sa at han fikk sy meg på tvang hvis han skulle sy. det ville han ikke. han så min begrunnelse for å ikke sy. og det er at jeg har alt for mye arrvev, nåla kommer til å knekke når han skal sy. det var veldig hardt å kutte. Vi ble enige om å stripse og lime, selvom vi var begge enige om at det burde ha vært sydd. Jeg ble hvertfall stripset og limt. ikke limt og så stripset. I dag har jeg utrolig dårlig med muskler i hånda, jeg tror jeg drepte litt muskler i går :( ikke noe sånn veeeeldig dårlig, men nok til at jeg kjenner det godt.. faen heller.. jeg har ikke noe spesiellt vondt, men vondt er det ja. har ikke fjernet bandasjen fra i går, og jeg klør alle andre steder under bandasjen enn der jeg ble sydd... Jeg blir gaaaal. eller jeg er kanskje gal?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar