torsdag 17. mai 2012

Jeg er lei..

Jeg er så lei av alt nå, lei av behandling, lei av legevaktslegen, lei av nav, lei av venner, lei av familie, lei av å smile, lei av å le, lei av å ikke få sove, lei av å sove elendig, jeg er lei av å ta medisiner for å "fungere". Skriver "fungere" fordi de fungerer ikke. jeg merker ingen ting. Jeg er lei av å være deprimert. Jeg er lei av livet. Vil jeg noen gang bli frisk? Jeg husker denne dagen for 2 år siden, da var jeg på ung akutt psyk. Jeg var da allerede lei av å leve, lei hele livet. jeg prøvde å være lykkelig, jeg greide det ikke. Jeg har gått deprimert i flere år nå, jeg er så møkk lei om man kan si det sånn. Vil jeg noen gang bli frisk fra psykdom? Det føles ikke sånn. Det føles ikke som om jeg har blitt noe friskere enn hva jeg har vært. Alt virker likt. I dag har jeg vært "lykkelig", jiiippiii.. Så mange som liksom var glad for å se meg. ja særlig. Folk spurte meg om jeg jobba nå. Sannheten er jo at jeg sitter på rævva og mottar penger fra nav. De spurte om jeg var friskere. de spurte om jeg hadde noen planer om å starte å jobbe snart eller planer videre i livet. Sannheten er at jeg ikke har det.... Kan ikke folk forstå at jeg har mere nok med å komme meg igjennom dagene????

1 kommentar:

  1. Vet ikke hva jeg skal si, men jeg skjønner litt av det du skiver. Hvorfor kan ikke folk bare slutte å forvente ting hele tida? Forvente at man oppfører seg som før, er glad og "har kommet over det" - for det er vel bare en liten ting. De tror det er lett, men det er det ikke.
    Selv om jeg ser på de andre innleggene dine at du er god på å motivere deg selv, den delen av deg gjør at du overlever. For du er sterk!
    <3

    SvarSlett