onsdag 23. mai 2012

Hos den egentlig fastlegen 23.05.12

Jeg har vært hos han egentlig fastlegen min i dag, han var ikke særlig fornøyd med hva jeg hadde gjort. MEN han var ikke drittsekk som han pleier å være faktisk. Han var nesten litt hyggelig, men jeg vil fortsatt ikke ha han som lege da jeg mener han kan alt for lite om psykiatri og det er utrolig hva som er på grunn av det psykisk når det gjelder fysisk sykdom. Men jeg får ikke bytta til legevaktslegen enda da han har full liste. Hvertfall den egentlig fastlegen min var ikke fornøyd, han prøvde å fikse på det så bra som mulig, men det gikk ikke, så det må bare være sånn. Jeg fikk skifta bandasjer, og nå er det pent pakket inn. Han ville egentlig at jeg skulle komme tilbake på mandag, men mandag er en fridag og vi ble enige om at jeg skulle komme tilbake om det gikk betennelse i det. Jeg er nesten 90% sikker på at dette går det betennelse i. Armen min har allerede hovnet opp veldig, og jeg starter å få litt klubbehånd, og det ble ikke vasket i går siden det ble så utrolig mye drama på legevakta. Så bakteriene koser seg nok allerede, og den egentlig fastlegen min er ikke så opptatt av at det skal vaskes, så det er langt i fra rent nå. Men han mente vi skulle vente å se hvordan det ble. Siden jeg er så utrolig glad i å bruke penger, så har jeg betalt utrolig mye på apoteket i dag, legen har jeg betalt og matbutikken måtte jeg på. Kjøpte meg blant annet loff, og leverpostei hadde jeg hjemme, så når jeg kom hjem ble det noen skiver med leverpostei. Det er bare så utrolig godt.!! til middag har jeg tatt opp noe lasagn og det blir loffskiver med smør ved siden av. nam nam nam nam!

1 kommentar:

  1. Må bare si at du er utrolig sterk. Du fortsetter, du gir ikke opp. Jeg kommer til å følge bloggen din videre, hvis jeg får lov :)

    SvarSlett