tirsdag 8. mai 2012

En dag er jeg borte.

Hva skal jeg gjøre på 17 mai? Ja det er den dagen alle er såååå lykkelige. Men ikke jeg.. Tenker jeg skal delta på flaggheis og speiderfrokosten, men det er alt. Hva skal jeg gjøre resten av dagen der alle er så forbanna lykkelige og fornøyde? Jeg vet ikke. Jeg vet bare ikke hva jeg vil. Er invitert på grillparty, men det frister ikke. Jeg føler meg ikke som en i gjengen. Jeg føler meg som det 5 hjulet hele tiden. Da skjønner jeg heller ikke at jeg skal dra dit. Jeg føler ikke de er mine venner, jeg føler jeg ikke er venn med dem heller. Jeg er hun de er venn med kun for å være hyggelige, ikke fordi de selv vil det. Jeg er hun som kommer og går. Jeg er hun som er usynlig. Jeg vil ikke. Jeg drar mest sannsynligvis ikke.. Hvorfor være sammen med noen når jeg faktisk ikke har tenkt til å leve dette livet? Jeg forsvinner, sakte men sikkert. Bort, glir bort fra alle. En dag er jeg borte, da blir jeg heller ikke savnet. Hvorfor skal jeg bli savnet når jeg aldri er til stede? Jeg orker ikke mennesker. La meg bare være i fred, det er det enkleste. Jeg er en sånn person som folk er venn med kun når det passer dem, en som lar seg utnytte.. Jeg føler meg alene her i verden. Men det er greit, en dag er jeg borte. Da er jeg lykkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar