onsdag 23. mai 2012

Gårsdagen 22.05.12

jeg har i dag fått bekreftet på legevakta hvor håpløs jeg er. jeg er ikke en dritt verdt. Ahus avviste meg, jeg fikk ikke noe frivillig inleggelse, de har ikke noe å tilby meg. rart at overlegen på avdelingen sier til meg at hvis jeg har det vanskelig så kan jeg komme inn.. det gjelder visst ikke lengre. jeg har skadet i dag. legen på legevakta var skikkelig drittsekk. endte med veldig mye drama på legevakta der jeg skada enda mer og skreik til legen på venterommet med andre til stede. dere kan sikkert tenke dere hva jeg skreik til han, det egner seg ikke på trykk i dagboka mi. jeg føler ikke jeg får hjelp når jeg virkelig spør omd et. jeg fortjener det tydligvis ikke, ejg er ikke syk nok og jeg trenger det ikke. iingen har noe å tilby meg. jeg føler jeg detter mellom alle stolene her i verden.. jeg er så utrolig lei............. I dag så må jeg ringe han som egentlig er fastlegen min, jeg trenger hjelp til sårskift og hjelp til sårene. jeg vil ikke.. jeg kan vedde på at han spør meg om jeg vil ha en innleggelse på psykiatrisk. han spør nemelig om det hver gang....eller om jeg trenger sykemelding... spør jeg om piller som jeg føler jeg trenger, så sier han nei.. Det eneste jeg fikk på legevakta var to sobril som liksom skal hjelpe meg å sove.. det er som å tro på julenissen.. legen spurte meg forresten om jeg kom på legevakta kun for å få sympati og medlidenhet ( er det ikke sånn det staves??)... Jeg nekta å få sydd sårene mine siden det er veldig smertefullt og det er for mye arr til å sy. jeg var med på stripsing og liming. men det var ikke han fornøyd med. endte med at jeg fikk ingen av delene......jeg fikk bare laget mye drama der. Jeg fikk også beskjed om at jeg trenger en psykolog, men ikke søren. jeg orker ikke dpsen noe mere. kaste bort tiden dems enda mer.. jeg vil hvertfall ikke tilbake etter at den kjerringa av en psykolog jeg hadde sa at jeg kasta bort tiden hennes.. jeg står på venteliste for støttekontakt i kommunen, snart går vedtaket mitt på 11 mnd ut og jeg har enda ikke sett noe til støttekontakten min.. jeg fikk også tilbudet om at legevakta kunne kontakte et akutt team, men etter mine erfaringer med de, så er ikke det aktuellt.. 'Man må være død for å få hjelp i det norske helsevesenet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar