tirsdag 12. juni 2012

Bilder Akutt psyk avd B, D , E og F

2 kommentarer:

  1. Jeg missliker voksenakuttene, fordi de ser så sykehusaktig ut! Får nesten frysninger av å se bildet av slike plasser.. men ja, det handler sikkert mer om at minnene man har til akuttmottakene er mindre positiv. Rommene var jo ikke superfin, men samtidig så så det ganske bra ut! Kommer du hit så har de ikke råd til møbler (som f.eks pult!!! ikke kult når du er der i to mnd og samtidig skal kombinere det med skole), så for meg er alt som ser litt moderne ut fint! hahah

    SvarSlett
  2. Jeg må bare si at jeg har greid å legge ut bilder fra de finere rommene, er ikke alle som er like fine. Og noen av rommene har heller ikke stoler.. Men de har nå pult, seng, skap og "nattbord" :P Det er ikke heller alle rommene som har varmtvann i dusjen, og den trykkknappen må man trykke på hver 7 sekund for å ha vann. slukene er nesten tette, jeg har greid å vanne selve korridoren en gang, rant ut av badet inn på rommet og ut døra :P. De fleste doene suser/renner hele tiden fordi de er ødelagte

    skjerma er ganske dårlig møblert også, kun en seng! og bad selvsagt.

    Det ser fint ut, men det er ikke like fint egentlig ;)

    SvarSlett