torsdag 28. juni 2012

En bra dag.

I dag har jeg hatt det ganske bra. Dagen startet egentlig med en skikkelig hangover. For en gang skyld skulle jeg legge meg tidlig så jeg tok remeronen min litt tidlig, har fått ny dose fordi jeg fikk en skikkelig hangover av den tidligre. jeg sovna, menjeg sov som normalt, dvs ganske dårlig og jeg våknet med hangover. heldigvis ikke like ille som vanlig. Etter å ha sett en del på tv så sto jeg opp, spiste frokost og gjorde meg klar for å reise inn til Oslo. Jeg skulle møte S. Toget fikk selvsagt tekniske problemer, så jeg ble en halvtime forsinket. Men jeg kom fram til slutt. vi vandret rundt i sentrum, før vi tok oss en is på Aker brygge og vandret opp på festningen og satte oss ned og skravla. Når vi ble slitne av å sitte gikk vi innom noen butikker og så bestemte vi oss for å spise en hamburger på Burger King. Så ble klokka så mye at jeg skulle hjem, samme skulle S. Han skal nemelig på jobb i morgen.. Jeg har hatt en utrolig fin dag i dag. Det var hyggelig å møte S. Og en siste ting, jeg vet at du leter etter bloggen min S!! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar