torsdag 14. juni 2012

fastlegen i dag.

Jeg har det ikke så bra om dagene. Dagene er tunge og jeg har det vanskelig. :( Jeg husker ikke hva jeg har skrevet og ikke skrevet. Men jeg måtte lage avtale med legevaktslegen etter den overdosen jeg hadde at jeg skulle komme til han to ganger i uka. Jeg vil virkelig ikke det. jeg vil være i veien. sist time så gråt jeg utrolig mye. jeg følte meg bare fæl. jeg vil at han skal bruke minst mulig tid på meg. Og sånn liten oppdatering, jeg sov 12 timer natt til i dag!! UTEN sovedop.. må være noe galt med kroppen min, den pleier kun å sove 4-5 timer uten sovedop.. Men jeg måtte til fastlegen i dag, ikke legevaktslegen. måtte sy. men jeg syntes han behandler meg bare så rævva som overhode mulig.. og dama i telefonen ville først gi meg time 15.30 jeg ringte kl 11.00.. men da hun ikke ga seg med hvordan jeg fikk det, så ga jeg henne en stor dose med detaljer. da hasta det visst veldig... jeg rakk selvsakt ikke den bussen jeg ville rekke, så jeg måtte ta neste. jeg brukte en time fra jeg ringte til jeg kom meg dit.. da jeg kom dit så var beskjeden " du er bare liiitt sen da.........." jo jøss, jeg kunne jo ha flydd til legekontoret. jeg bor et stykke unna, det ser de på journalen min, ikke alle kjører bil eller har førerkortet. så til den dama. BEKLAGER AT JEG IKKE VAR RASKERE OG AT BUSSEN IKKE GÅR OFTERE......" fastlegen hadde skikkelig dårlig tid. jeg tuller ikke hvis jeg sier at han sydde 30cm sår på under 15 min inkludert bandasjering og klipping av råder og setting av bedøvelse. resultatet ble virkelig ikke pent. nesten så jeg vurderer å klippe opp stingene å så stripse. men det har jeg ikke råd til.. Såret er sydd skjevt i tillegg.. jeg kommer til å få litt sånn dratt hud.. Men jeg overlever sikkert det. legen var som vanlig frekk, men i dag så gjorde jeg noe lurt. jeg var frekk tilbake og frekkere enn han :) ... han ble paff hvertfall.. nei nok fra meg nå.. nå skal jeg se litt mere ncis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar