søndag 13. mars 2011

10.03.11- 13.03.11 Crufts 2011

Nå er klokka 18.10 og jeg sitter på toget i Danmark. Fra Kolding til København. Nå har jeg vært i England siden torsdag og det har vært en fæl fæl fæl reise. Men samtidig har Crufts vært veldig bra!

Torsdag:
Jeg startet med å vekke Baileys kl 04.45, hun forstod ingen ting. Tok å kjørte innover til byen kl 6 og tok flytoget halv 7. Var på gardermoen kl 7 og sjekket så inn. Så satt jeg på gardermoen i noen timer, kjøpte meg litt mat, litt drikke, litt sminke og røyk.( jeg røyker ikke!) alt det var greit egentlig. Ting startet når jeg gikk for å komme inn på flyet.

Siden jeg hadde kjøt en billigbillett og en av de siste måtte jeg stå igjen utenfor og vente og se om det var noen ledige seter igjen. Vi var 11 som sto å ventet,og jeg var den eneste som ikke fikk plass!!!!!! Ble noen mindre pene ord og jeg raste nedover psykisk, hadde det ikke vært fort at jeg sto på gardermoen og ikke hadde noe å skade meg med, hadde det gått ille. Jeg var vrak om man kan si det på en pen måte. Sint og frustrert var jeg også. Men de fikset det så jeg fikk dra til Birmingham direkte via Frankfurt, egentlig skulle jeg dra via amsterdam og kjøre bil vidre.

Jeg var jo veldig tidlig på birmingham flyplass, satt 5 timer å glante i taket på birmingham flyplass og de 5 andre timene brukte jeg i sentrum av Birmingham på et kjøpesenter.

Det ble 3,5 timer søvn natt til fredag, fredag skulle vi jo stille ut. Opp tidlig for å vaske Perla og så fikse henne og selvsagt meg selv. Var på utstillinga fra kl 07.00 til 21.00 jeg var mildt sakt sliten da jeg kom tilbake til hotellet. Perla ble nr 5 i Yearling klassen fornøyd med den :)

Lørdag var kun shopping dag, det var kaos på Crufts på lørdag, masse mennesker, bikkjer og ja alt. Fikk shoppet det meste vi skulle. Dro vidre til båten på ettermiddagen. Var på båten på kvelden og kjørte over til Holland, Hoak von holland på morgenen, så vidre til tyskland og så til  Danmark, der jeg befinner meg nå.

Nå sitter jeg på toget fra Kolding til København og så skal jeg vidre til Kastrup for å ta flyet til Gardermoen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar