mandag 7. mars 2011

En natt til med lite søvn..

Møkka natt! Jeg fikk ikke sove, lå å vrei meg i mange timer i går kveld, da jeg endelig sovnet våknet jeg 00.45.... ARG. Så var det, det vanlige da. jeg sovner og jeg våkner igjen. Sånn holder jeg på hele natta. Jeg var glad da jeg endelig så på klokka og den var 04.59. Dvs et minutt til jeg kunne stå opp!. Men det ene minutte gikk saaaaakte.

Men nå er jeg oppe.! I skrivene stund er klokka 05.46, og det er ca 10 min til vi skal sette oss i bilen og dra, og om ca 45 min er jeg i brakka. Men en ting før jeg glemmer det, jeg har samtale med han som er lærlingansvarlig i dag, og jeg gleder meg ikke!. Jeg vet ikke hva han vil. Jeg kan ikke si jeg har gjort noe dumt, som jeg vet om.. Men jeg har vært ansatt i bedriften i 6 måneder nå, så kanskje han bare vil snakke med meg. Håper det.

Jeg kan oppdatere litt fra helgen også. Den var skikkelig dritt. Lørdag husker jeg nesten ingen ting fra. Jeg lå på sofaen, foreldrene mine var i sverige, og jentene var hjemme sammen med meg. Jeg var på tur med dem, det husker jeg. Men der stopper alt. Søndag dro vi til søstra mi og skulle feire bursdag, jeg overlevde der også. Selvom jeg ikke skulle tro det. Det kalles pining! Men nå er det hvertfall mandag, og jeg er glad for det. Forresten tre dager til jeg drar til England, og to dager til bilen drar :)..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar