tirsdag 29. mars 2011

Innleggelse 22.03.2011- 28.03.2011

Jeg er hjemme igjen.

tirsdag 22 mars ble jeg lagt inn på Ahus. Dro på legevakta, sydde og ble lagt inn på tvang med eget ønske fra meg selv. Onsdag skulle jeg egentlig ut, jeg var litt usikker, så vi ble enige om at jeg skulle ut torsdag, pga da kunne jeg reise rett til DPS.

Torsdag kom, jeg gledet meg som vanlig til å reise. Legesamtale kl 10.00. vidre så fort som mulig. Rakk NAV kontoret ca kl 12.00. Faktisk var klokka 11.55 da det ble min tur. Jeg fikk et ark ,så nå skal jeg fylle det ut. Satt på bibloteket en god stund, følte alt gikk skikkelig dass.. Endte opp med at jeg stakk til fastlegen for å bli sydd. Fastlegen har en vikar pga at han har permisjon. Og jeg liker fortsatt ikke vikaren. Hardhendt og uforsiktig. Like før han nektet meg bedøvlese også. Måtte sette bedøvelsen 3 ganger og fortsatt kjente jeg alt. Hadde en halv tennisball under huden. Det så sånn ut.. 13.55 var jeg ferdig. Da var det bare å vente 20 min før jeg skulle på DPS. På DPS gikk alt enda mere dritt. og endte jo galt da også.

Nå tror jeg at jeg har tatt noen sener i hånden..

Jeg dro hjem etter DPS, retunerte til legevakta på kvelden og ble lagt inn igjen. satt 2,5 t å ventet på ambulansen.. De på legevakta lurte på hve jeg egentlig gjorde der til slutt, jeg skulle jo ha vært hentet for lenge siden.

Lørdag ville jeg hjem, da var jeg ferdig med hele AHUS, fikk jeg det? Nei. Paragraf: nødrett. Søndag ville jeg også hjem, legen sa" jeg holder deg med glede igjen på nødrett.."  Faen ta..
Mandag fikk jeg hvertfall dra, de ville at jeg skulle bli til tirsdag altså i dag, men jeg orket ikke. Jeg er så ferdig med hele Ahus at det ikke skulle ha vært lov.

De vil egentlig at jeg skal ha planlagt innleggelser på Ahus fra torsdag til fredag. Jeg orker ikke. På mitt siste opphold der var det en del sykepersoner der. føler meg alt for frisk til å være der. Har fått tilbudet om å ha planlagt innleggelser på A eller B avdelingen som er åpen, men det betyr jo nye personer og mye nytt å forholde seg til. inntil vidre orker jeg ikke Ahus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar