torsdag 17. mars 2011

Torsdag 17.03.2011

Torsdag:
Startet dagen som vanlig kl 5.00. Perla sover hos meg fortiden, det er en viss trygghet.våknet rimelig dårlig i dag også, men kom meg opp på to bein. Greide 6 timer på jobben og så var det tid for DPS. Jeg HATER egentlig å gå på dps. Jeg føler meg ganske dårlig da jeg går inn døra, men enda værre da jeg kommer ut igjen.

Timen endte som vanlig opp med at jeg grein mine tårer og sa litt om hvordan det faktisk er å være Julie akkurat nå. Det å være Julie nå, det er ikke en positiv ting. Jeg spurte om jeg kunne få sove tabletter, men det ville dem ikke skrive ut. Men jeg spurte også om medisiner så jeg kan klare hverdagen litt bedre.

Psykologen skal ta det opp med legen på tirsdag, så jeg får svaret på torsdag. :). Jeg tror jeg vet svaret, og det er nok nei..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar