lørdag 23. juli 2011

22-23 juli 2011

I går skulle egentlig jeg og ei venninne på tusenfryd, men det regnet så jeg ville ikke.
Jeg følte meg ikke i form uansett. Jeg møtte ei dame fra miljø arb tjenesten i kommunen også, jeg takler virkelig ikke å møte henne, hun gjør det så vanskelig for meg.

Hun har null forståelse for mye hvor mye jeg sliter psykisk og hvor vanskelig jeg har det. Jeg gikk igjen fra henne i sinne og frustrasjon. Noe som igjen går utover meg.

Jeg utsatte sakdertrangen hele dagen, det var ikke lett men jeg greide det.
Jeg var også å kjøpte tv på Lefdal, nå har jeg en stooor tv på rommet :) Min egen tv!

Etter mange timer ga jeg opp å kjempe mot meg selv, jeg skadet. Dypt og stort ble det, men denne gangen dro jeg på legevakta. Jeg måtte vente ganske lenge, men jeg greide det også. Jeg fikk heldigvis vente sammen med to sykepleiere, ikke begge samtidig. Men hun ene var ferdig på jobb så jeg fikk vente med en annen en. Det er så greit at dem spør meg om jeg vil sitte alene eller om jeg vil ha noen å vente sammen med.

Jeg trengte noen å snakke med i går, så da snakket jeg mye med sykepleieren. Legen var ganske grei i går, ikke særlig flink til å sy men helt ok.

Jeg var innom bensinstasjonen på vei hjem, trengte godteri, kastet meg inn i spise problemene min,men helt greit det også.Hvertfall i går. Jeg sov 4 timer før jeg våknet av et skikkelig brak i natt, det tordnet, kroppen i full alarmberedskap, første jeg tenkte på var, napp ut tven ! Tven min skulle ikke bli ødelagt.

Jeg sovnet til bråket av torden i dag tidlig, heldigvis sov jeg til kl 12.00 Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar