fredag 22. juli 2011

Torsdag 21.07.2011

Jeg hadde en super dag etter jobb i går! Benedicte ringte meg i går å lurte på om vi skulle stikke til Aker brygge å spise is. Men jeg var på jobb, så jeg måtte bli ferdig der før vi kunne ta en is.

Men jeg fikk problem nr to etterhvert, jeg måtte dusje. Vi har dusj på jobben men jeg hadde blant annet ikke håndkle og såpe. Men etter litt oppfinnsom hjerne greide jeg faktisk å få dusjet.

For noen dager siden tenkte jeg " hmm, jeg trenger ikke alt i veska mi, så jeg kan ta ut klærne, sminka, hygene tinga og alt annet" Jeg trengte _alt_ i går.. Typisk.

Vi gikk hvertfall noen rundt på byporten, oslo s, oslo city og på Aker brygge, før vi satte oss å spise på Fridays. vi tok etterpå en is på bryggekanten. Herlig Herlig.

Dagen startet litt kjipt, men den ble ikke så kjip. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar