fredag 15. juli 2011

Jeg har ikke orket å skrive noe i det siste.

Hva er grunnen?

Jeg har vært på Ahus og jeg har hatt en skikkelig kjip månede.

Nesten hele juni var jeg lagt inn, hadde vel 3 dager på jobb, det var alt jeg greide. Var både frivillig og på tvang, men for det meste tvang. Eller jeg ble vel bare lagt inn en gang på tvang, men jeg husker det ikke. Jeg våknet først dagen etterpå.

Men det har skjedd litt siden sist:

- Det ble søkt kommunen om litt bistand i hverdagen, dvs miljøarbeidertjenesten.
- Jeg skal få to kontakt personer der.
- De skal hjelpe meg med å få tak i noe jeg kan leie og hjelpe meg med timeplan for uka.
- Jeg har slutta på medisiner igjen, etter to overdoser i juni.
- I juni var det mye kutting. Men de to siste ukene har det nesten ikke vært noe.
- Jeg er ustabil om det var noe nytt..
- Jeg har planlagte innleggelser, fra mandag til tirsdag. I håp om å stabilisere.
- De to siste ukene har jeg vært på jobb alle dagene jeg skal.
- Jeg skal være 40% sykemeldt hvertfall til høsten.
- Jeg får ikke lov til å være med på speiderleir i august. Begrunnelse? jeg er syk.
- Jeg har blitt lempet til ahus med politi litt for mange ganger.
- Jeg har prøvd å stikke av både fra legevakta, fra politie, og fra akutt avd.
- Perla og jeg er meldt på i lydighetskonkuranse i august.
- Vi er meldt på utstilling også.
- Vi har nå 4 hunder hjemme, to voksne og to valper.

Tror jeg har husket det meste nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar