fredag 15. juli 2011

ustabil + miljøarbeidertjenesten..

Jeg er UsTaAaAaAaBil.... Miljøarbeidertjenesten lovet å ringe meg i forje uke, ringte dem? Nei, de ringte i går, over en uke senere enn hva jeg var lovet. Jeg har enda ikke fått noe primærkontakt. Men jeg fikk møte hun jeg møtte sist, men jeg vet at hun ikke skal ha noe med meg å gjøre senere, så hvorfor måtte jeg møte henne da?

Møte gikk jo rett øst, vest, sør og nord.. Hun satt kun å maste om at jeg måtte ha et bedre forhold til søsknene mine og foreldrene mine.. Jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre, fordi de har mest skyld i mine problemer. ( ja, jeg tør faktisk å påstå det.) Sa på DPS i dag akkurat hva jeg mente om møte i går og hva jeg mente om miljøArb tjenesten. Heldigvis er behandleren min mer eller mindre enig med meg. Må si jeg var overrasket egentlig. Men avtalen som er laget med miljøarb tjenesten, har jo ikke blitt holdt, og det er jo ikke rart at jeg reagerer som jeg gjør. Men de fra miljøarb tjenesten syntes det tydligvis. Hadde jeg ikke hatt alle de psykiske problemene jeg har, så hadde jeg ikke reagert. Men de reaksjonene jeg får er symptomer på diagnosene jeg har. ARg....

For å bli litt mer ustabil, så hadde naboen innbrudd i natt. De har ikke tatt noe, men endevendt hele huset. og politiet mener at de kommer tilbake. Det er ikke greit i det hele tatt.. Jeg er redd nok som det er for å sove, og dett hjelper meg ikke i det heletatt. Heldigvis skal jeg ha hunden min på rommet i natt. Hun skal få lov til å være løs der oppe, fordi da vet jeg at hun passer på meg. Og hun passer virkelig på meg. Hun knurrer fra endetarmen og bjeffer som en mann.. <3

I morgen skal jeg noe gøy, vi skal nemelig til fotografen, jeg og alle fire hundene. Jeg gleder meg :D I dag blir det vasking og føning av hundene, fordi de må jo se pene og rene ut til i morgen ;)..

Det var noe mer jeg skulle nevne, men jeg husker det ikke..

Klesvalget mitt fro fotograferingen i morgen, begrenser seg ganske mye, fordi jeg har jo nesten bare 3/4 lange armer på genserne mine, ellers er det t-skjorter og singeletter jeg har. Jeg HATER selvskadinga.. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar