mandag 19. desember 2011

En tur til legevaktslegen igjen + tur med en fra miljøarbtjenesten.

Jeg var hos legevaktslegen i dag. Avtalen er time ca litt før 15.00 fordi bussen min er i sentrum 14.45 egentlig men den er alltid litt forsinka så den er der sånn ca 14.50 og så er det 5 min å gå til kontoret hans.

Jeg fikk tilbake permen med alle dokumentene. Han hadde faktisk lest alt sa han. og han mente det var intressang lesing. Det kan jeg også være enig i. Jeg tror faktisk han leste alt, fordi vi snakket litt om innholde og det virket som han hadde lest det fordi det var han som tok opp mye av innholde og jeg snakket litt om innholde og han fulgte med i samtalen. Jeg er egnetlig litt overrasket over at han faktisk gadd å ta seg tid til å lese, han må jo ha brukt litt av helgen på å pløyde igjennom hele permen.

Hvertfall timen gikk ganske bra, vi snakket litt om diagnosene mine igjen, snakket litt om broren min, hvordan han var og at han stjal og banka meg opp. Broren min stjal virkelig alt han kom over, klær, post, penger, ALT absolutt alt.. Vvi snakket om BV som ikke hadde gjort jobben sin og at jeg egnetlig har sklidd igjennom hele systemet. Han mente at mange på Ahus ikke har gjort jobben sin og skrevet veldig mange A4 standra epikriser. Det er mye vås som er skrevet og egentlig ikke noe fornuftig. Men som han sa, så var det faktisk noen som hadde forstått noe. Noen som har skjønt at jeg kom til å skli igjennom og som har prøvd å hjelpe meg. Jeg tenker at egentlig når det har stått mellom BV institusjon og akutt ung psyk avd så burde det å vært det siste alternativet. Kanskje jeg hadde blitt tatt mer på allvor da? Det er en grunn til at jeg ble holdt på ullvål så lenge som jeg ble, jeg var utskrivelsesklar i 6 uker, men var der i 9 uker..

Han mente også at det var utrolig at BV plasserte meg et sted som ligger 40 min unna her jeg bor med bil. Jeg har hele nettverket mitt her, men ble plassert i nabo fylke.. Noen har ikke gjort jobben sin.. Mer om det senere.

Etter at jeg hadde snakket med legevaktslegen så skulle jeg møte ei fra miljøarbeider tjenesten. Hyggelig det, vi gikk tur i sentrum av kommunen jeg bor, og så kjørte hun meg halvveis hjem. ( til sykkelen min, og jeg tok den videre hjem) Egentlig en gangske grei dag. Jeg fikk lufta trykket fra hjernen min gangske godt i dag. Neste time hos legevaktslegen er fredag, selvom det er lille julaften, så jobbet han! :D :)

Jeg bytta også dekk på sykkelen min i dag, det tok meg en evighet! Men jeg greide det til slutt.! :D Nå sykler jeg rundt med pigger!! Hvis jeg sykler inne i Oslo, må jeg betale piggdekk avgift for sykelen min da? haha :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar