onsdag 21. desember 2011

Onsdag 21.12.11

Jeg har vel egentlig ikke noe særlig fornuftig å skrive i dag heller..

Hva har jeg egentlig gjort i dag?

Rundt halv 12 sto jeg opp. Etter å ha liggi på senga å lest litt blader og sett på tv. Jeg kan endelig ligge på senga og glane på tv! Har ommøblert rommet. :) Jeg fant ut at jeg måtte stå opp, gjorde rent i stallen før jeg kasta meg i dusjen. Fant ut at jeg også skulle dra på NAV.. Jeg hadde nemelig ikke fått penger. Men da jeg sto ved bussholdeplassen så sjekket jeg kontoen min, og til min store glede så hadde jeg fått penger. :D Da slapp jeg heldigvis NAV. Det er ikke mitt yndlingssted.. Men siden jeg var på vei til til byen jeg bor i. Så dro jeg innom helsestasjonen for ungdom. Tid for testing! Hvis de finner noe, så får jeg svar i løpet av kort tid, men det tar noe lengre tid siden det er jul og nyttår nå.. Snakket litt med legen ang prevansjonsmiddel. Det er også i boks nå!

Etter å ha vært i byen en stund, så bar det videre til nabokommunen, tid for shopping og eting. fikk kjøpt inn rundstykker og brød til nyttårsaften. Nå gjennstår bare steking. og det skal jeg ta senere. Ellers er det hardt og tørt innen nyttårsaften.. :P De neste dagene blir det muligens litt lite blogging fra min side..

Torsdag: Dra til J ?
Fredag: Dra til J? Og time hos legevaktslegen..
Lørdag: Julaften desverre.. Tvangsfeiring av jul..
Søndag: Har vel egentlig ingen planer den dagen. Muligens dra til J.
Mandag: Tid for fjellet med J, T og L :D
Tirdag: Da er vi fortsatt på fjelle. Befinner oss i bakken. :D
Onsdag: Fortsatt langt i gokk. Tid for å være i bakken og dra hjem.
Torsdag: Hudeutstilling med valpene. Siste valpeshow.
Fredag: Røngten av hunden vår.
Lørdag: Tid for nyttårsaften! :D Tid for å ha det hyggelig!
Søndag: Tid for å syntes synd på seg selv. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar