mandag 5. desember 2011

Jeg hadde det kjempe bra på lørdag sammen med kompisen min. Han skulle egentlig komme til meg på kvelden, men det ble ikke som planlagt. Jeg var kjempe sliten psykisk og fysisk. Så jeg ringte han og sa at vi måtte ta det en annen dag. Vi ble enige om å ta det søndag i stedenfor. Jeg skulle først på hundetrening men jeg hadde vært hjemme igjen i rundt 20.00 tiden og da hadde vi hatt noen timer til sammen.

Men jeg våknet opp i går i helt elendig form. Tett i nesa, vondt i halsen, vondt i bryste, vondt i kroppen, vondt i øra og feber. Det vil si, i ganske elendig form. Jeg pressa meg på hundetreninga, men fant ut at jeg ikke orket noe besøk, jeg var ikke i form til det. Jeg ringte kompisen min og fortalte hvordan ting hang sammen og han ville heller ikke komme da.. skjønner ikke det.. :P Han hørte hvor dårlig stemmen var og han hadde ikke lyst til å bli smitta. Vi ble hvertfall enige om å ta det til uka, så vi får se når det blir.

Imorgen skal jeg til legevaktslegen, har samtale der 14.45.. jeg gruer meg!!! jeg vet ikke helt hva jeg skal si. skal jeg være helt ærlig. Eller skal jeg bare være halvveis ærlig? eller skal jeg late som ingen ting?

Egentlig håper jeg at jeg er i så dårlig form fysisk at jeg slipper å dra til han. Men samtidig vil jeg dra, fordi jeghar mye å fortelle og snakke om.

Vanskelig dette.!!

I dag våknet jeg også i elendig form, skulle egentlig være med til dyrlegen med hunden, men jeg var så dårlig at jeg ble hjemme i senga og sov 3 timer til. I dag har jeg bare liggi på senga og sofaen å slappet av. Jeg har bare ikke orket å gjøre noe som helst. Så jeg har tenkt til å tilbringe resten av kvelden i senga.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar