lørdag 10. desember 2011

Jeg orker ikke familien min lengre.. Jeg bor desverre hjemme og jeg har ikke penger til å flytte.. NAV er jo bare helt på tryne for å være helt ærlig..

Jeg søker dekning noen dager hos en kompis så tror jeg at jeg drar til tanta mi og er der noen dager.. Tanta mi er hvertfall en person jeg greier å gå overens med.

Jeg avvlyste timen på DPS som er på fredag og så avvlyste jeg møte med miljøarbeidertjenesten.. Prøvde å ringe legekontoret der legevaktlegen jobber, jeg ringte 20 min for sent.. Telefontiden hadde stengt.. Tror jeg skal ringe tilbake i morgen. Og jeg ser fram til en våkennatt..

Vegglampes lys er av og jeg tror jeg går litt under..

Dette skrev jeg egentlig 7 des rundt kl 19.00 tiden. Resten har jeg skrevet i dag. :)

Jeg fikk time hos legevaktslegen, det var egentlig ikke noe problem. Største problemet var vel at jeg ikke står på liste der, men jeg forklarte hun dama i resepsjonen at jeg egentlig ikke har han som fastlegen, men jeg går til samtale der og han har lovet å ikke avvise meg. Hun var kjempe hyggelig og greide å finne en time til meg dagen etterpå. Det vil si fredag da. Jeg sov hos kompisen min litt til.. Det som er rart er at moren min veksler mellom å være sint og ALT er min feil, til å være smørblid. hun har også et stort kontroll behov som ødelegger meg.

Legevaktslegen var glad for at jeg hadde ringt å sakt at jeg trengte en time, enn at jeg hadde skadet meg eller gjort noe annet! Det var godt å høre egentlig. Han sa også at det var bare å ringe hvis jeg trengte en time utenom de som er satt opp. Det er også godt å høre, da avviser han meg hvertfall ikke. Jeg går jo ikke dit fordi jeg syntes det er sååå gøy akkurat

Jeg spurte om han kunne skrive ut noe truxal til meg, fordi på 4 døgn hadde jeg sovet ca10 timer til sammen, og det vil si at jeg var rimelig sliten og alt blir jo bare ti ganger værre når jeg ikke får sove. Jeg fikk det! :D Han sa først at han var litt usikker på om han kunne skrive ut det til meg, fordi jeg skal ikke sitte med så mange piller, men heldigvis vet jeg at apoteket deler opp glasset og jeg kan få med meg x antall piller istedenfor hele glasset, så da fikk jeg med meg en resept. Han legevaktslegen har jo ikke tilgang på journalen min, og der står det jo egentlig at ingen andre enn DPS skal skrive ut noe til meg, det var noe jeg også fortalte han legevaktslegen, men jeg fikk nå med meg en resept, noe jeg er veldig glad for! Fordi i natt har jeg sovet litt mer enn 2-3 timer som jeg vanligvis gjør!

Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med på julebord for to dager siden da, hun som skulle være med kompisen min måtte plutselig jobbe, var greit det. Selvfølgelig var det noen som måtte jobbe litt overtid, og så skulle han hente meg, så hente den andre bilen sin for å så finne ut at han hadde glemt å skru av noe neonlys inni bilen, så bilen hadde flatt batteri! FLOTT, da måtte vi kjøre det store monstre av en bil ned til fredrikstad sentrum. Jeg bort motsatt vei enn Fredrikstad og bilen hans står også enda lengre mot oslo enn mot fredrikstad, så vi hadde litt bomkjøring i tillegg greide vi å rote oss borti en liten vei langt inni skauen så vi brukte jo evig lang tid til Fredrikstad, da vi kom fram var det bare å begynne å lete etter parkering! Da vi endelig fant det, var det å sjekke inn på rommet, han skulle kaste på seg dressen, jeg var ferdig pynta og så ned til middagen, vi kom to min før talene startet og middagen skulle starte! Det var ganske pinlig, ALLE så på oss da vi kom inn døra, så det var bare å finne seg to ledige plasser. jeg greide å sette meg siden av ei jeg har trent lydighet med, og vært på mye utstillinger med. Ikke dårlig, så jeg ble jo sittene å snakke med henne, jeg kjente jo bare han jeg var med og hun jeg satt siden av Med på juleborde fulgte det med billetter til et juleshow som var på hotellet, etter den evige lange trege middagen og desserten så var det tid for show! Kan ikke si det var særlig bra, jeg forstod ikke når det startet egentlig, var mer som masse mennesker som myldra rundt på scenen å sang og dansa. Showe ble ferdig og da var det rimelig natta for meg, da var jeg sliten, vet ikke helt om ejg var mest sliten psykisk eller fysisk..

Det var en mann som virkelig hang seg opp i armene mine, jeg hadde på meg blant annet en tre kvart lang genser , det vil si at armene mine syntes jo fra albuene og ned. Han glante, og jeg så jo det, og til slutt så jeg på han, han så rimelig skrekk slagen ut:P Alle vet jo at selvskadere er farlige... :P

Spiste god frokost i dag tidlig da, egg og bacon! nam nam!

Nå skal jeg kose med hundene hjemme i sofaen fordi etterpå skal jeg ut igjen, og da er det tid for film med kompisen min !

Seriøst, jeg har vært super sosial i det siste!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar