tirsdag 20. desember 2011

Er ikke psykisk syk, syk nok?

Dette er ikke info alle vil lese :P

Jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon.. Jeg flyr på do som en tulling, men det kommer nesten ingen ting og det sviiiiiiir. Jeg syntes synd på meg selv nå :(

Jeg ringte hvertfall legekontoret der jeg har lege( ikke til legevaktslegen.) Og hun som sitter i resepsjonen var syk, så legen tok telefonen. Da jeg sa hvem jeg var så var han rask med å si " julie, jeg har fulle lister i dag, jeg har ikke tid".. Okay, da fortale jeg han at jeg trodde jeg hadde fått uvi, DA hadde han plutselig tid.. Jeg fikk hvertfall en time..

Er det sånn at når det, gjelder det psykiske, så er jeg ikke syk nok til å bli sydd eller samtale. Men er det noe ang det fysiske så er jeg syk nok til å få time med en gang.. ?! Jeg fortalte han hvertfall at jeg ikke hadde tenkt til å snakke noe om det psykiske. Men når han sier tilmeg at han ikke har tid til det psykiske, HVORFOR spør han meg hvordan det går og snakker om det psykiske.. Jeg avbrøyt han hvertfall, tror han ble litt snurtt.. Min feil? nei..

Nå skal jeg hvertfall fly på do igjen, for 11 gang i dag.. og jeg har kun vært våken siden kl 08.30...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar