søndag 11. desember 2011

I dag er jeg bare veldig sliten!
Var en tur hos J i går, det var veldig hyggelig.
Han kom å hente meg før 8 på kvelden, vi dro hjem til han.Måtte bære kjøleskapet hans inn også, han har bodd i leilighten sin i en uke uten kjøleskap.. Jeg skjønner ikke at han overlever, men nå er det hvertfall inne og det surrer å går :P. Tok en stund før vi greide å velge film, fikk satt i gangen prosjektoren, men måtte ommøblere hele stua for å få en hvit vegg.. Sånn skjer når man er midt i en flytte prosess. Rett før vi skulle sette oss ned å se film fant han ut at vi skulle en tur på butikken.. Så da hasta vi til butikken, fordi vi trodde butikken stengte 22.00 på lørdag og klokka var 21.43 da vi bestemte oss for å reise. Da vi kom fram så vi at det stengte kl 23.00... Typisk å stresse for å så finne ut at det er en time til det stenger..

Kvelden ble hvertfall veldig fin, vi så film og drakk brus å lå bare å slappet av sammen. Snakket mye sammen også. :) Var fint å våkne opp siden av han i dag, selvom han var trøtt å ville sove videre og jeg var i fint skravle humør.. Ble til at jeg skravla og han bare lå der og svarte. Frokosten ble spist ved kjøkkenbenken siden han ikke har noe bord å sitte ved... :P

Jeg hjalp han også med å vaske, han vasket kjøleskapet og jeg fikk æren av å vaske kjøkkenutstyr. Men han hjalp meg da han var ferdig med å vaske kjøleskapet, da ble han tørkehjelper ^^,

Sånn psykisk sett har jeg hatt det veldig bra. Jeg er så glad for å legevaktslegen skrev ut truxal til meg, da har ejg hvertfall mulighet for å greie å sove noen timer.. er litt sliten av å gå på under minimum når det gjelder søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar