mandag 19. desember 2011

Fri fra meg selv?

Alt er håløst.
Med håpløsheten følger selvmordstankene med.
Selvmordstankene er slitsomme.
Og med selvmordstankene følger selvskadinga med.

Jeg trenger litt fri fra meg selv.

Jeg er sliten. Sov utrolig dårlig i natt.
Alt er håløst.

Var å henta utskrift fra journalen min på DPS i sta. Skulle ha den siste epikrisen. Det var som å få slengt sannheten i ansikte, sannheten som jeg fortrenger...

Det som irriterer meg ganske mye, er at det sto så mye feil der. Mye som ikke er sant, det irriterer meg. Men jeg orker ikke å gjøre noe med det. Det får gå sin gang..

Etterpå så bærer det inn til sentrum igjen, da skal jeg til legevaktslegen å tømme hode mitt.. Kln 16.00 skal jeg møte Bente fra miljøarb tjenesten. Hva vi skal aner jeg ikke, men vi finner sikkert på noe, har en time å bruke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar