fredag 16. desember 2011

Jeg sovna halv 4 i natt! og halv 5 var det vekking, og da var jeg våken en halvtime, fordi J skulle dra på jobb og så sov jeg videre til 8. Da var det opp og stå fordi jeg skulle til hjembyen min å være med på møte!

Kl 12 i dag var det møte. Akutt enheten, Ahus og døgnavd deltok ikke. Jeg er skuffa.. Hvertfall over Ahus, hun "faste" behandleren jeg har der inne lovet å komme, det var egentlig ikke meninga at de skulle være med, men hun ville gjerne være med for å høre hvordan det gikk med meg, og hva som skulle skje videre.. Det var hennes intiativ å delta, da blir jeg jo selvsagt skuffa over at hun ikke dukket opp...

Hvertfall jeg overlevde møte! Det ble store diskusjoner rundt bolig, da var jeg egnetlig på vei til å gå ut av rommet. Jeg orker ikke diskusjoner og bråk..! De ble egentlig ikke enige om noe. Jeg står på venteliste på kommunalbolig og de anbefalte meg å lete på det private markedet.

NAV penga mine ble hvertfall ordnet opp i. Det er faktisk jobben som har surra. men hun saksbehandleren min ordnet opp! Så jeg får en månedes utbetaling neste uke + at jeg får en ukes utbetalting fra jobben på onsdag. Dvs masse masse penger :D !!! OG det er ikke dumt, fordi jeg skyller min mor penger og jeg har lyst til å dra på slalomtur i romjula.

Det var vel egentlig hele møte. Jeg fikk levert mappa med alle papirene ang meg til legevaktslegen, han var glad for at jeg gjorde det. Og han skulle lese. Han må nok lese ganske mye, fordi det var virkelig mye ark! Satte alt inn i en ringperm til slutt, orden i sakene. Kontakten min fra miljøarbeidertjenesten og legevaktslegen mente at jeg hadde virkelig orden i sakene.. Alt var pent satt inn i en perm. Legevaktslegen skulle ta kopi av det han mente var lurt å ha i journalen min. Så jeg får se hva han gjør

Nu er det tid for å slappe av, ont i hode og sliten i kroppen.. Senga neste stopp..

Forresten naboen min klipper gresset nå!!! og jeg skal skifte dekk på sykkelen min, tid for pigger nå !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar