mandag 12. desember 2011

Kjedelig oppdatering.

Litt sånn kjedlig oppdatering fra meg.
Jeg sovna rundt halv 2 tiden i natt etter å ha vridd meg en del ganger rundt i senga. Jeg føler jeg har ingen grunn til å stå opp.. Hvorfor skal jeg stå opp av senga? For å gi døgnet ekstra timer til å slå ihjel..?! Jeg sov hvertfall. kl 9.30 ringte telefonen min, tanta mi ringte. Hun visste ikke at jeg sov, men hun forstod at hun hadde vekt meg fordi jeg hørtes sikkert veldig trøtt ut. vi avtalte at jeg skulle ringe senere på dagen. 11.15 våknet jeg igjen, da var det på tide å stå opp. ikke at jeg ville, men jeg måttepå do, så da kunne jeg like så godt stå opp.

Natten har vært full av mareritter. Jeg er så sliten og lei av mareritter. Resten av dagen har jeg tilbrakt i sofaen sammen med hundene, og selvsagt med datamaskinen min da ;). Her har jeg også tenkt til å bli litt til. Jeg har smørt potene til hunden min, så hun må ligge her. Ikke at hun har så mye i mot det akkurat. Perla <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar